Echipa SMART FENSTER verifica cu atentie produsele ce urmeaza a fi livrate.

In cazul in care s-au constat erori ce tin de SMART FENSTER SRL, produsele pot fi returnate optand pentru schimb cu produse similare sau rambursarea sumei de bani. Tinand cont de tipul de produse pe care le comercializam mentionam ca nu se considera defect diferenta de nuanta; exista posibilitaea ca pe ecranul calculatorului culoarea sa fie mai inchisa sau mai deschisa in functie de setarile acestuia. Aceasta situatie poate fi posibila si in caz de imprimare a produselor de pe site.

Pasi care trebuie urmati

1. Conform art. 9 din O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, produsele cumparate pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care produsul a fost livrat prin curier sau a fost ridicat de la sediul nostru.

2. Intentia de returnare a produsului trebuie anuntata inainte de expirarea perioadei de retragere printr-o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail catre adresa de e-mail contact@plasetantaribucuresti.ro. Intentia de retur nu poate fi anuntata doar telefonic.

3. Dupa trimiterea e-mail-ului, veti primi pe un suport durabil, respectiv printr-un e-mail trimis de un reprezentant al firmei noastre, informarea vis-à-vis de aprobarea sau respingerea cererii dumneavoastra.

4. Din acest moment aveti la dispozitie 14 zile calendaristice in care produsul trebuie sa ajunga la noi, la urmatoarea adresa:

Strada Alexandru Savulescu Nr 14, Sector 2, Bucuresti

Returnarea fizica a produselor se poate face prin curierat (nu posta), costurile nefiind suportate de client.

5. Daca s-a optat pentru rambursul sumei de bani, acestia vor fi rambursati transfer bancar in cont, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

 

Restrictii privind returul produselor

Conform art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2014 NU pot fi returnate produsele de tip comanda speciala, adica confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

Returul produselor

Toate produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite.

Nu acceptam produse care au fost degradate ulterior: prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; prezinta urme de folosire excesiva.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

  • Inregistrare

Creare cont nou

Ai deja un cont?
Autentifica-te sau Reseteaza-ti parola